لوبیای چشم بلبلی ریز (به انگلیسی: black-eyed peas) یک نوع لوبیا است که در آمریکای جنوبی و کارائیب کشت می‌شود. این نوع لوبیا دارای گوشت نرم و خوشمزه‌ای است که بعد از پخت می‌تواند به صورت پودینگ، نخودچی، سوپ و غذاهای دیگر مصرف شود. لوبیای چشم بلبلی ریز غنی از پروتئین، فیبر، آهن، منیزیم و ویتامین‌های گروه ب است.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع لوبیا چشم بلبلی ریز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


لوبیای چشم بلبلی ریز (به انگلیسی: black-eyed peas) یک نوع لوبیا است که در آمریکای جنوبی و کارائیب کشت می‌شود. این نوع لوبیا دارای گوشت نرم و خوشمزه‌ای است که بعد از پخت می‌تواند به صورت پودینگ، نخودچی، سوپ و غذاهای دیگر مصرف شود. لوبیای چشم بلبلی ریز غنی از پروتئین، فیبر، آهن، منیزیم و ویتامین‌های گروه ب است.

لوبیا چشم بلبلی ریز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



لوبيا چشم بلبلي ريز (معمولا به لوبياي ماش هم معروف است) يكي از انواع لوبياهاي سبزي است كه در كشورهاي خاورميانه، شمال آفريقا و هند استفاده مي‌شود. اين لوبيا به دليل داشتن مقادير زيادي پروتئين و فيبر، ارزش غذايي بالايي دارد و در تهيه غذاهاي مختلف، مانند خوراكي‌ها، سالاد‌ها و غذاهاي پخته، استفاده مي‌شود.

لوبيا چشم بلبلي ريز در دسترس دو صورت خشك و تازه مي‌باشد. در صورتي كه لوبيا خشك باشد، بايد قبل از پخت به مدت حداقل ۶ تا ۸ ساعت در آب خيسانده شود تا نرم شود. پس از خيساندن، لوبيا را با آب جوش پخته و با افزودن نمك و ادويه‌هاي مختلف مي‌توان از آن در تهيه غذاهاي مختلف استفاده كرد.

لوبيا چشم بلبلي ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت لوبيا چشم بلبلي-لوبيا چشم بلبلي براي صبحانه-لوبيا چشم بلبلي و ديابت-لوبيا چشم بلبلي در كرونا-لوبيا چشم بلبلي پخته خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع لوبيا چشم بلبلي ريز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
لوبيا چشم بلبلي ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع لوبيا چشم بلبلي ريز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت لوبيا چشم بلبلي-لوبيا چشم بلبلي براي صبحانه-لوبيا چشم بلبلي و ديابت-لوبيا چشم بلبلي در كرونا-لوبيا چشم بلبلي پخته با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از لوبيا چشم بلبلي ريز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

لوبيا چشم بلبلي ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و لوبيا چشم بلبلي ريز و قيمت لوبيا چشم بلبلي-لوبيا چشم بلبلي براي صبحانه-لوبيا چشم بلبلي و ديابت-لوبيا چشم بلبلي در كرونا-لوبيا چشم بلبلي پخته كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

لوبيا چشم بلبلي ريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص لوبياي چشم بلبلي
لوبيا چشم بلبلي يكي از حبوباتي است كه معمولا توسط هندي ها زياد استفاده مي شود، البته كه يكي از غذاهاي محبوب آفريقايي ها نيز محسوب مي شوند. اين لوبياها بيضي شكل هستند و در بالاي قسمت خود چشم سياه دارند. شما مي توانيد لوبيا چشم بلبلي را به سوپ هاي مورد علاقه خود اضافه كنيد، از آنجايي كه غني از مواد مغذي ضروري هستند ، مي توان آنها را به عنوان يك انتخاب سالم در رژيم غذايي روزانه خود در نظر گرفت. همچنين به جلوگيري از چندين بيماري مختلف و سلامت بدن كمك مي كند.
تاريخچه لوبيا چشم بلبلي:
لوبيا چشم بلبلي از نظر علمي در دسته ويگنا قرار ميگيرد ، اين نوع لوبيا با ديگر انواع لوبيا مثل لوبيا سفيد، لوبياچيتي و … فرق ميكند و در دسته اي متفاوت قرار ميگيرد.
آنچه در مورد لوبيا چشم بلبلي گفته ميشود اين است كه منشا اين لوبيا در شمال آفريقا است و حدودا 3000 سال پيش در هند كشت ميشده است و هم اكنون نزديك به 10 ميليون هكتار از مزارع سرتاسر دنيا زير سطح كشت اين نوع لوبيا است.
لوبيا چشم بلبلي از طريق برده هاي آفريقايي به آمريكا برده شد و مورد استقبال جرج واشينگتون قرار گرفت و مناطقي از آمريكا كه داراي آب و هوايي خشك و گرم بودند را براي كشت اين محصول پيشنهاد كرد.
امروزه بيش از 500 نوع بذر لوبيا وجود دارد كه در رنگ، طعم، شكل، اندازه با يكديگر متفاوت هستند مثلاً لوبيا زرد كه براي ما ايراني ها هنوز يك لوبيا ناشناخته به حساب مي آيد.
مزاياي سلامتي استفاده از لوبيا چشم بلبلي:
1. يك منبع غني از آنتي اكسيدان ها:
لوبيا چشم بلبلي حاوي آنتي اكسيدان هايي با كيفيت بالا است، كه براي خنثي كردن فعاليت هاي راديكال هاي آزاد و جلوگيري از آسيب سلولهاي سالم و DNA عمل مي كند. پس آنطور كه در بخش سلامت نمناك مي خوانيد اين لوبيا را به رژيم منظم غذايي خود اضافه كنيد تا از سلامت خوبي بهره مند شويد.
2. لوبيا چشم بلبلي براي درمان بيماري هاي قلبي و عروقي:
لوبياي چشم بلبلي غني از فلاونوئيد هايي است كه به درمان برخي از مشكلات مختلف قلبي و عروقي كمك مي كند. با افزودن اين حبوبات به رژيم غذايي خود مي توانيد خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي را تا حد زيادي كاهش دهيد.
3. لوبيا چشم بلبلي براي درمان ديابت:
مقدار فيبر بالاي موجود در لوبيا چشم بلبلي در مشكلات سلامتي مرتبط با ديابت موثر است، زيرا كمك مي كند تا كنترل موثري بر اي شكر جذب شده توسط بدن داشته باشد.
محتوا فلاونوئيد در لوبيا با بيماري هاي قلبي عروقي ناشي از ديابت نيز مبارزه مي كند.
4.لوبيا چشم بلبلي براي بهبود هضم:
لوبيا چشم بلبلي براي درمان مشكلات مربوط به معده، پانكراس و طحال شناخته شده است. اضافه كردن اين لوبيا هاي مغذي حاوي فيبر زياد، به شما كمك مي كند تا تحرك روده را منظم كنيد، از يبوست جلوگيري ميكند و باعث هضم ميشود.
5. لوبيا چشم بلبلي براي درمان مشكلات ادراري:
لوبياي چشم بلبلي باعث كاهش انسداد و ناراحتي مربوط به مشكلات ادراري مي شود.
از اين رو مقدار مناسب اين لوبيا را در پخت و پز خود استفاده كنيد تا مسائل مربوط به ادرار را به طور موثر درمان يا از آن پيشگيري نماييد.
6. لوبيا چشم بلبلي براي به تاخير افتادن نشانه هاي پيري:
آنتي اكسيدان ها، محتواي ويتامين C، ويتامين A در داشتن پوستي سالم و روشن كمك مي كند و از آسيب هاي پوستي در برابر راديكالهاي آزاد جلوگيري مي نمايد. همچنين اين مواد مغذي حياتي به ترميم و بازسازي سلول هاي پوستي كمك مي كند و از ايجاد چين و چروك و لكه هاي قرمز و ديگر عفونت هاي اختلالات پوستي جلوگيري مي كنند.
در نتيجه خوردن اين مواد در تاخير نشانه هاي پيري تاثير گذار است.
7. لوبيا چشم بلبلي كم كالري و كم چربي:
لوبيا چشم بلبلي داراي محتواي كم چربي و كالري كم است و مصرف آن در رژيم غذايي به متعادل نگه داشتن اندام بدن شما كمك مي كند.
همچنين داشتن چربي و كالري كم، خطر ابتلا به انواع مشكلات سلامتي خطرناك مانند:ديابت، مشكلات قلبي و اختلالات افسردگي را از بين مي برد.
8. لوبيا چشم بلبلي براي جلوگيري از ابتلا به سرطان:
لوبياي چشم بلبلي منبع غني از آنتي اكسيدان هايي مانند ويتامين A و ويتامين C هستند كه به حذف راديكال هاي آزاد خطرناك از بدن شما كمك مي كنند و از ابتلا به سرطان جلوگيري مي كنند.
9.لوبيا چشم بلبلي غني از لينگين:
لوبيا چشم بلبلي حاوي جزء شناخته شده اي به نام لينگين است، كه به تقويت سيستم ايمني بدن و جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي كشنده كمك مي كند.
بنابراين اضافه كردن لوبيا چشم بلبلي به رژيم غذايي معمول شما كمك مي كند تا از پوكي استخوان، سرطان، فشار خون بالا، مشكلات جدي قلب، عفونت ها و ساير بيماريهاي اختلالي كشنده در امان باشيد.
10. لوبيا چشم بلبلي براي سم زدايي بدن:
همچنين اضافه كردن لوبيا چشم بلبلي به رژيم غذايي روزانه شما كمك مي كند تا تركيبات سمي و اكسيژن آزاد شده راديكال هاي آزاد را از بين ببريد. اين به حفظ سلامت بدن شما كمك خواهد كرد.
11. لوبيا چشم بلبلي براي متعادل نگه داشتن سطح كلسترول:
محتواي فيبر محلول و پروتئين موجود در لوبيا چشم بلبلي به كاهش ميزان كلسترول بد و ارتقاء سلامت قلب كمك مي كند و طبق آنچه در بخش خواص خوردني ها در سلامت نمناك گفته ايم فيتواسترول موجود در لوبيا چشم بلبلي به حفظ تعادل كلسترول بدن نيز كمك خواهد كرد.
12. فراهم كردن پروتئين هاي ضروري با لوبيا چشم بلبلي:
لوبياي چشم بلبلي به عنوان منبع عالي از پروتئين محسوب مي شود. فقط 100 گرم از اين حبوبات، حدود 8 گرم پروتئين به بدن شما ميدهد كه 16 درصد از مصرف روزانه توصيه شده مي باشد.
بنابراين مقدار مناسب لوبياي چشم بلبلي در رژيم غذايي شما كمك مي كند تا سلولهاي بدن تان سالم بماند و بافت هاي آسيب ديده را ترميم خواهد كرد.
13.درمان مشكلات ريزش مو با لوبيا چشم بلبلي:
گنجاندن لوبيا چشم بلبلي در رژيم غذايي روزانه شما راه حل بسيار عالي براي جلوگيري از ريزش مو است. اين حبوبات، غني از چندين پروتئين حياتي مي باشد.
بنابراين آنها را بيشتر از حد معمول براي كمك به رشد موي خود و جبران ريزش موها و جلوگيري از طاسي، مصرف كنيد.
14. لوبيا چشم بلبلي براي جلوگيري از خطر كم خوني:
لوبيا چشم بلبلي غني از آهن است كه به جلوگيري از كم خوني و خستگي هاي مفرط كمك مي كند. خوردن اين مواد به طور مرتب كمك مي كند تا هموگلوبين شما افزايش يابد و اكسيژن را به تمام سلول هاي بدن، بافت ها و اندام هاي تان منتقل مي كند و مانع از احساس ضعف و خستگي مي شود.
15. لوبيا چشم بلبلي براي بهبود عملكرد عضلات و سلول هاي عصبي:
لوبياي چشم بلبلي غني از منيزيم و مواد معدني است، بنابراين اضافه كردن آن به رژيم غذايي روزانه، باعث اطمينان از عملكرد صحيح عضلات و بافت هاي عصبي مي شود. خوردن حبوبات موجب ضربان قلب متعادل و استخوان هاي قوي و سالم در شما مي شود.
16. فراهم كردن پتاسيم مورد نياز با لوبيا چشم بلبلي:
لوبيا چشم بلبلي حاوي مقادير خوبي پتاسيم است، كه به شما كمك مي كند تا سطوح فشار خون مناسب داشته باشيد و خطر ابتلا به مشكلات قلبي را به حداقل مي رساند و همچنين باعث افزايش سلامت استخوانها و عضلات سالم مي شود.
17. لوبيا چشم بلبلي براي كمك به كاهش وزن:
افرادي كه چاق هستند و تلاش مي كنند كه وضع بيش از حد خود را از دست بدهند، بايد لوبيا چشم بلبلي را در رژيم غذايي خود داشته باشند. اين لوبيا داراي ميزان كمي سلنيوم است و به مديريت وزن كمك مي كند. همچنين هيچ كلسترول و چربي اي ندارد و بنابراين مانع از اضافه وزن ميشود.
18. لوبيا چشم بلبلي براي كمك به بيخوابي:
لوبياي چشم بلبلي غني از منيزيم و تريپتوفان است كه در آرامش و ريلكس شدن بدن بسيار مفيد مي باشد. اين به بدن كمك مي كند تا خواب آرام داشته باشيد. بيماران مبتلا به بي خوابي، اغلب با دوز هاي تريپتوفان درمان مي شوند، كه لوبيا چشم بلبلي منبع بسيار خوبي از اين ماده مي باشد.
اگر آن را قبل از خواب مصرف كنيد، مي تواند به شما كمك كند كه خوب بخوابيد.
19. بهبود گردش خون با لوبيا چشم بلبلي:
لوبيا غني از مواد مغذي است كه به حفظ سيستم گوارش سالم كمك مي كند و جذب مواد مغذي را بهبود مي بخشد و همچنين به ترويج گردش خون كمك مي كند، كه براي اكسيژن رساني به اندام هاي حياتي بدن مفيد هستند.
همچنين به كنترل فشار خون نيز كمك مي كند.
20. لوبيا چشم بلبلي براي كمك به داشتني پوست سالم:
داشتن پوست درخشان و سالم اغلب نتيجه هيدراتاسيون كافي است، كه با رژيم غذايي غني از آنتي اكسيدان همراه مي باشد. خوردن منظم لوبيا چشم بلبلي به دليل اين كه غني از ويتامين هاي C و آنتي اكسيدان است، براي داشتن پوستي سالم بسيار مفيد است.
21. لوبيا چم بلبلي براي مبارزه با راديكال هاي آزاد:
ويتامين C به عنوان يك آنتي اكسيدان براي خنثي كردن اثر راديكال هاي آزاد استفاده مي شود. راديكال هاي آزاد اغلب علت سرطان و ساير بيماري هاي مزمن هستند و موجب آسيب به سلول ها و جلوگيري از فرآيند متابوليك ميشوند.
باعث ميشود كه سلول ها غير طبيعي عمل كنند و موجب رشد سلول هاي سرطاني مي شوند. لوبياي چشم بلبلي يك منبع خوبي براي مبارزه با راديكال هاي آزاد است.
22. بهبود سلامت استخوان ها با لوبيا چشم بلبلي:
سلامت استخوان ها براي حفظ عملكرد بدن مناسب است. داشتن يك رژيم غذايي حاوي كلسيم و ساير مواد معدني مانند آهن و منيزيم و منگنز مي تواند بهبود بسيار زيادي را در حفظ تراكم استخوان ايجاد كند.
23. لوبيا چشم بلبلي براي تقويت اسپرم:
كمبود اسيد فوليك ممكن است، باعث كاهش يا اختلالات كروموزومي شود. هنگامي كه مصرف مواد مغذي مانند لوبيا چشم بلبلي را افزايش مي دهيد، ميزان آن نيز تا حد زيادي افزايش مي يابد.
نصف فنجان لوبيا چشم بلبلي حاوي 208 ميكروگرم اسيدفوليك است.
لوبيا چشم بلبلي ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت لوبيا چشم بلبلي-لوبيا چشم بلبلي براي صبحانه-لوبيا چشم بلبلي و ديابت-لوبيا چشم بلبلي در كرونا-لوبيا چشم بلبلي پخته مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021  در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 143 بازدید دیروز 326 بازدید کل 592094

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .